Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



vrijdag 12 februari 2010

Studying

Inmiddels word ik al aardig bedolven met huiswerk. De eerste twee examens zijn alweer achter de rug en de daarvoor behaalde hoge cijfers zijn binnen! (Mag ook wel na achterlijk lang te hebben gestudeerd.) Ook heb ik mijn eerste presentatie voor de klas overleefd. Volgende week wordt een lange week, ik moet een aantal 'papers' inleveren en ik heb weer twee examens. Toch mag ik vooral niet klagen, omdat ik het beste rooster heb dat een leerling zich hier kan wensen. Ik heb alleen les op dinsdag en donderdag van 8.00-14.00 uur. Dagen en tijden waar menig leerling jaloers op is.

Ons tripje naar Salt Lake City gaat dit weekend helaas niet door. Karen, de ski chick waarbij we zouden logeren, heeft een ingelaste ski race. Helaas, maar ze heeft ons beloofd om een andere keer te gaan. Misschien is het maar beter ook, met zoveel huiswerk en examens in het vooruitzicht.

1 opmerking:

  1. Hoi Eveline,
    Goed bezig daar zo te lezen! Spannend zo'n eerste presentatie, fijn om te horen dat het goed is gegaan. En aardig druk bezig met examens en huiswerk. Leuk om zo te lezen waar jij een Josette mee bezig zijn.
    Hier in Amsterdam zijn inmiddels de internationale studenten gearriveerd, erg leuke club uit Denemarken, Griekenland en Hongarije.
    Alvast een fijn weekend!
    groeten,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen