Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



dinsdag 2 maart 2010

Montana: 'treasure state'

Inmiddels is het alweer maart en komen de temperaturen eindelijk boven het vriespunt uit, heerlijk, na twee maanden kou te hebben geleden. Daarnaast is Bouke aangekomen en dus ben ik officieel het gelukkigste mens op aarde.



Afgelopen vrijdag had ik weer een interessant lesje en Bouke mocht mee. Na te hebben gezien hoe honing wordt gemaakt en veel verschillende soorten te hebben geproefd stonden ons nog enkele lekkere hapjes te wachten: insecten! Ik heb me gewaagd aan een brownie en een tortillia met meelwormen en een deegballetje met larven. Bij de gedachten dat insecten vele voedingsstoffen bevatten was het best weg te werken, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

Ik ben er hier achter gekomen dat een auto in Amerika echt onmisbaar is en zeker in Montana. Ik kon dus niet wachten om van de huur auto gebruik te maken. Ik wil Bouke alles laten zien en dus hebben we al heel wat kilometers gereden dit weekend. We zijn naar Hylite geweest voor de prachtigste bevroren watervallen, naar Moonlite voor het beste skigebied en naar Yellowstone voor het mooiste nationale park.





2 opmerkingen:

  1. Hoi Evelien,
    FIjn dat het bij jullie ook al wat warmer wordt, hier leek het ook die kant op te gaan maar vandaag weer regen en natte sneeuw zou ook nog gaan vallen.
    Leuk om weer up-to-date te zijn van wat jullie meemaken! En prachtige foto's!
    groeten,
    Anne (HvA)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun jij vies kijken bij het eten van een brownie ;-)
    Maar okay....je durft. Ik weet niet of ik het gedaan zou hebben.
    Fijne studie hoor!
    Jullie hebben heel wat te vertellen bij terugkomst op het HvA.
    Succes nog!

    Annita

    BeantwoordenVerwijderen