Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



donderdag 11 maart 2010

Spring break!

Vandaag is het dan zover, spring break! Een dikke week vakantie waar ze hier al maanden naar uit kijken. Bijna iedereen verlaat de campus om te reizen, naar huis te gaan of om te werken. Alles gaat hier dicht, van de dining halls tot de residence halls zelf. Daarom ga ik eerst nog even genieten van de sneeuw en skien met de jongens en daarna vlieg ik naar Edmonton, Canada. Mijn allerliefste tante Elsie heeft me uitgenodigd om bij hun een week te verblijven. Veel van mijn neven en nichten blijken daar ook op kamers te wonen. Ik kan niet wachten om ze allemaal weer te ontmoeten en veel leuke dingen met ze te doen. Eindelijk kan ik weer gaan genieten van een grote, drukke stad, en wat voor een. Edmonton heeft de grootste mall ter de wereld! Nog maar 3 nachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten