Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



maandag 19 april 2010

Spring

De lente is hier dan eindelijk aangebroken. Mijn winterjas heb ik diep in mijn kast verstopt en mijn slippers en zomerkleding heb ik tevoorschijn gehaald. Bijna al het sneeuw is verdwenen en dat betekent dat ik heerlijk buiten in het gras mijn huiswerk maak omringd door tientallen andere studenten. Alle skipistes zijn inmiddels officieel gesloten maar daarmee is het rodeo seizoen geopend.

Mijn laatste dag in de sneeuw heb ik afgesloten in Big Sky, het grootste skigebied van Amerika. Hier is het een traditie om de laatste dag van het seizoen verkleed de piste op te gaan. Van mensen met skipakken uit de jaren '70 tot skiers in bikini en teletubbies, alles heb ik (bijna dronken) voorbij zien gaan. Ter afsluiting hebben we heerlijk in de felle zon genoten van skiers en boarders die zich via een grote schans in een zwembad lieten vallen. Daarna zijn we met z'n allen terug naar de campus gereden om het daar verder te vieren in de kroeg.

Inmiddels heb ik alle kroegen in Downtown ontdekt, de een nog gezelliger dan de andere. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van alle gezelligheid en van mijn vrienden, want helaas is het over drie weken alweer tijd om naar huis te gaan. HELP!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten