Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



dinsdag 4 mei 2010

Country music

Inmiddels heeft Montana ervoor gezorgd dat ik iedere dag naar country muziek luister, ik op een ranch wil gaan wonen en ik me aangetrokken voel tot cowboys in pick-up trucks. (Misschien inderdaad hoog tijd om naar huis te gaan.) Maar mijn ultieme Amerika ervaring is natuurlijk niet compleet zonder een concert van de beroemde country zangers Gary Allen en Jack Ingram.

Het Fieldhouse op de campus was volgeladen met country muziek liefhebbers die alle liedjes met volle borst meezongen en er als cowboys op danste. Natuurlijk was het door mijn Europese stijl van dansen en het feit dat ik geen een liedje mee kon zingen weer overduidelijk dat ik niet uit Montana kwam. Maar het heeft ervoor gezorgd dat ik de country muziek nu nog meer waardeer en ik er in Nederland naar zal blijven luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten