Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



maandag 3 mei 2010

Last weeks

Bozeman zou Bozeman niet zijn zonder extreme weersomstandigheden. Waar het vorige week nog bijna 30 graden was, heeft het deze week hard geregend en vanaf vandaag ligt er weer een dik pak sneeuw! Na vijf maanden geen spatje regen te hebben gevoeld had ik het als echte Nederlander stiekem toch wel gemist. Mijn slippers heb ik dus maar weer opgeborgen en mijn uggs heb ik tevoorschijn gehaald. Gelukkig brengt dit weer mij niet in de verleiding om naar buiten te gaan en dus ben ik me aan het voorbereiden voor alweer mijn laaste toets. Morgen sluit ik het studeren hier helemaal af en volgens mij ben ik de enige student die dat niet op prijs stelt. Ik begin namelijk langzaam te bevatten dat het aftellen is begonnen en daar ben ik nog lang niet klaar voor.

Deze laatste weken probeer ik zoveel mogelijk te genieten van het prachtige Montana in springtime en dus zijn we zaterdag morgen met een grote groep vrienden vertrokken richting de Yellowstone River. Dit is de langste ongedamde rivier van Amerika, wat betekent dat al het smeltwater ongecontroleerd door de rivier stroomt en dit maakt het ideaal voor whitewater rafting. De rivier heeft ons over vele wilde stroomversnellingen geleid, dwars door de mooiste natuur van Montana. Wat was ik blij dat de adrenaline ervoor zorgde dat de ijskoude golven waarmee ik bedolven werd iets minder koud aanvoelde. Waar het water iets minder hard stroomde hebben we kunnen genieten van de ultieme stilte die hier in Montana heerst, iets wat ik ongelooflijk zal gaan missen. Na het zien van wilde berg geiten was mijn dag compleet en kon ik me heerlijk gaan opwarmen in de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten