Hey lieve mensen!

Hier kun je op de hoogte blijven van alles wat ik hier mee maak in Montana. Jullie belevingen,
verhalen en sappige roddels uit Nederland zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Je kunt mijn foto's ook bekijken via:
Foto's op Smugmug



woensdag 20 januari 2010

Party..

Vanaf de eerste lesdag zijn we hier al heel serieus aan de slag. We hebben al veel huiswerk en al enkele opdrachten in de les moeten maken voor punten. Hier luister je niet de hele les naar de docent waarbij je een paar aantekeningen maakt, maar ben je heel interactief bezig. Ik weet het klinkt misschien wat raar maar het is zelfs leuk! Maar naast het harde studeren hebben we toch nog leuke dingen kunnen doen dit weekend...

Zaterdag zijn we naar 'Hot Springs' geweest met een groepje studenten die ook in Roskie wonen. Je kent het wel, van die natuurlijke warm water bronnen waar je je heerlijk in kunt vermaken. Live country music op de achtergrond, wijntje erbij en nieuwe vrienden maken. Na afloop reden we mee met drie amerikaanse studenten die wel trek hadden in een lekker drankje, maar allemaal 'under age' waren. Remember; alcohol mag je hier niet drinken onder je 21ste. Er wordt streng op gelet en de boetes zijn belachelijk hoog. We werden uitgenodigd voor een feestje op een van hun kamers. Bij binnenkomst was alles omgetoverd tot iets wat meer op een kroeg leek dan op een kamer waarin je kan slapen en je huiswerk kan maken. Alles was aanwezig, flatscreen TV, koelkast, magnetron, muziek en heel veel alcohol! Tot onze verbazing zag niet alleen zijn kamer er zo uit maar ook alle andere kamers op die verdieping. Nadat ze al snel dronken waren was het voor ons tijd om terug te keren naar onze 'normale' heerlijke kamers.

Zondag hebben we op een ander feestje gemerkt dat niet alleen de 5e verdieping meer op een kroeg lijkt, maar ook de 10e. Via 'sundae sunday' kwamen we daar terrecht. 'Sundae Sunday' was een icecream feestje in Roskie waarbij je op de bovenste verdieping begint met een ijsje en op iedere andere verdieping een topping krijgt. De 10e was nog toepasselijker ingericht dan de 5e verdieping. Er was zelf sfeerverlichting aanwezig en cocktails. Gelukkig was het afgelopen maandag Martin Luther King Holiday en was ik lekker vrij...

3 opmerkingen:

  1. Hey,

    Leuke berichten! gelukkig mag jij meedrinken. Josette zal het er moeilijker mee hebben. Jullie genieten geloof ik enorm, houden zo.
    En wat zullen jullie wijs terug komen met al die interactieve lessen.
    Succes en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeetje, ik denk dat ik daar ook wel op m'n plaats ben met die icecream party's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeee evieee!

    Wat super leuk al die verhalen van je!
    We merken echt dat je het leuk hebt daar maar eeh doe wel een beetje rustig aan met die drank en de jongens daar he, want Bouke zit hier nog thuis op je te wachten hoor;)

    Hier is het nog steeds vies&koud weer en ik hoop dat het ijs hier eindelijk eens weg gaat want het is te zwak voor ons om erop te lopen, maar niet voor Bigi dus doe loopt steeds weg..
    Hij mist je wel hoor, hij vraagt super veel aandcht en hij gaat een stuk minder vaak naar het Hemmeland, want ik kan natuurlijk geen auto rijden en Marlies is niet vaak thuis.

    Ik ben nu echt super jaloers op je, jij zit lekker daar met sneeuw om op te skieen en ik zit met Runar op de bank:( haha
    We missen je heel erg hierzo, nu al

    Maak er een super tijd van he!;)

    Groetjes van Runar en je liefste zusje!

    BeantwoordenVerwijderen